Valentines day!

14 Feb

En hoe was jouw valentijnsdag? Een nieuwe liefde, een lekker dagje gehad met je vriendje?, of gewoon een dag met je vriendinnen zet je comments hieronder!! Heb je nog paar tips gebruikt, zowel, ik hoop dat het geholpen heeft. Ik heb in iedergeval wel een topvalentijnsdag gehad! We hadden een project op school wat over de liefde ging, super leuk. Ik heb studenten geinterviëwd en dat was ook wel interessant. Zelf heb ik aleen een roos van HogeSchool Amsterdam gekregen -_- voor de rest niks.. Maar ik heb zelf aan mijn beste vriendin met een vriendin een roos gegeven met foto’s van Abercrombie modellen die een briefje vasthouden met I LOVE en dan haar naam eronder! Ze was er superblij mee. En op school waren ook veel rozen en chocola, ook leuk. Ik hoop dat jullie dag ook leuk was x Lila

Afbeelding

Leave a Reply

