Kleding maken

28 Feb

Hallo allemaal mijn blog is nog niet echt bekend maar toch, ik vind het leuk om wat nieuwtjes en gewoon dingen te plaatsen. Zelf houd ik heel erg van mode en dat soort dingen, ook van stylen. Als ik klaar ben met huiswerk en school gedoe, ga ik kleding naaien of armbandjes maken. Hier een foto van een hemdpje wat ik net af heb, nog niet echt netjes enzo maar het is een begin:

Afbeelding

 

 

Straks zat ik te denken om een langer truitje te maken wat lossig is en lekker zit, beetje zoals ditAfbeelding

Ik vind het zelf leuk om kleding te maken op de naaimachine. Zelf koop ik stoffen en garen alles wat erbij hoort op, de AlbertCuyp de markt met wel 4 grote stoffenwinkels en ‘Jan de Grote Klein vakman’. Dat is een winkel met, kleine stofjes, alle kleuren garen, verf voor op keding, linten, studs noem maar op! Bij stoffen winkels neem ik meestal wel ruim, maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je dan maakt, maar bij topjes meestal 1 meter omdat de stof dubbel is. Als ik het truitje af heb zet ik het er meteen op, groetjes Lila

 

 

Leave a Reply

