Een citytrip door heel Antwerpen

17 Apr

Yesss! in juni ga ik samen met mijn moeder naar Antwerpen en daar een citytrip houden door het hele centrum. Naar alle mode musea zoals MOMU, schijnt heel leuk en interessant te zijn als je geintereseerd bent in mode en dat soort dingen. Een goedkope aanbieding op travelbird en hopla! een 4-sterren hotel midden in het centrum! met de Talyce ga ik waarschijnlijk vanuit Rotterdam erheen. In Rotterdam gaan we namelijk naar de Kunsthal naar Jean Paul Gaultier kijken een prachtige tentoonstelling als ik de reacties hoor. Hier de dingen die ik ga doen in 3 dagen !

Afbeelding

 

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Leave a Reply

